قالب اجاره املاک WPRentals

قالب رزرو آنلاین WP Rentals یک پلت فرم وردپرسی رزرو محل اقامت است که به کاربران اجازه ایجاد صفحه و انتشار آگهی خود را می دهد. در واقع این قالب یک واسط میان شما یا کاربر و مشتری است.
با توجه به اینکه این قالب وردپرسی رنتال در سایت های مختلفی بومی سازی شده و با قیمت های مختلف فروش می روند، سایت هایی که با این قالب راه اندازی می شوند در حال گسترش هستند.
در این قالب برای ارسال پیامک تایید به شماره همراه جهت احراز هویت و پیامک‌های ثبت و تایید محل اقامت و پیامک های مربوط به رزرو آنلاین مشتریان از افزونه پیامکی wprental-sms و wprental-sms-register استفاده می شود.

سامانه پیامک رنگینه با ارائه خطوط خدماتی اشتراکی توانسته است سایت های فراوانی را در زمینه ارسال پیامک وب سرویس پشتیبانی نماید. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامک رنگینه در این افزونه استفاده نمایید تا پیامک های شما به دست همه مخاطبانتان برسد.

جهت اتصال قالب رزرو آنلاین wp rentals به سامانه پیامک رنگینه باید افزونه های زیر را در سایت وردپرسی خود نصب کنید. ممکن است قالب خریداری شده شما به سامانه پیامک رنگینه متصل باشد اما باز نگاهی به کدهای افزونه پیامکی که ارائه شده بیندازید و با کدهای فایل های زیر مقایسه کنید. اگر تفاوت داشت این فایل ها را جایگزین افزونه هایی که دارید کنید تا از قابلیت ارسال سریع پیامک رنگینه بتوانید استفاده کنید.

 دانلود افزونه پیامک رنگینه برای قالب رزرو آنلاین املاک - نسخه 2.3     wprental-sms.zip - آپدیت شده در تاریخ 05-12-98
 

پیشنهاد می کنیم این قالب را از سایت راست چین تهیه کنید که به سامانه پیامک رنگینه متصل نموده است.
خرید و دانلود قالب WP Rentals

 

 

نحوه خرید پنل پیامک رنگینه و اتصال به قالب wp rental

 

برای استفاده از سامانه پیامک رنگینه در قالب wp rental کارهای زیر را باید انجام دهید:
1- تهیه یک پنل از نوع وب سرویس مختص افزونه ها از صفحه ثبت نام آنلاین: http://sms.rangine.ir/register.jspd
2- ارسال تصویر کارت ملی و یک شماره همراه به نام مالک پنل جهت احراز هویت و فعال سازی پنل بعد از ورود به پنل
3- پرداخت هزینه پنل پیامک به صورت آنلاین و از درون پنل
4- ارسال تیکت تعهد خطوط خدماتی با متن زیر:

 

سلام.
لطفا خطوط خدماتی اشتراکی سامانه را به پنل من متصل بفرمایید.
تعهد می نمایم که از این خطوط پیامک تبلیغاتی ارسال نکنم.

5- پس از طی مراحل فوق و شارژ پنل، در تنظیمات پیامک قالب wprentals نام کاربری و پسوورد و شماره خدماتی ارائه شده به خود را وارد کنید و متن پیامک رویدادهای مختلف را در کادرهای مربوطه درج می کنید.

توضیحات بیشتر:

پیامک های ارسالی شما از خطوط خدماتی اشتراکی رنگینه ممکن است چند دقیقه تاخیر داشته باشد. (البته در افزونه هایی که لینک دانلودش در بالا آمده پیامک تایید شماره همراه به سرعت ارسال می شود.) در صورتی که بخواهید برخی از پیامک ها که در رویدادهای مختلف ارسال می شود با سرعت بیشتر و بدون نظارت اپراتور ارسال شود باید بر اساس الگو یا پترن پیاده شود.
یعنی شما متن پیامک دلخواه خود را باهمان متغیرهایی که در کادرهای پیامکی تعریف کرده اید در سامانه پیامک رنگینه بخش "ارسال بر اساس پترن" ثبت می کنید و پس از تایید (حداکثر به مدت 12 ساعت) در کادرهای پیامکی با ساختار خاصی و با ابزار تنظیم پترن کنار هر کادر وارد می کنید.

 

** راهنمای استفاده از الگو در این درگاه:

- به عنوان نمونه متن زیر را برای پیامک کد تأیید استفاده می کنیم:
کد تایید شماره موبایل شما: %code%
سایت املاک شهر

این متن را در سامانه پیامک رنگینه > ارسال بر اساس پترن ثبت می کنیم.

یک کد الگو مانند asdfdkf9 به این الگو تخصیص داده می شود.

در صفحه تنظیمات پیامک قالب رنتال روی لینک ابزار تنظیم پترن در کنار کادر تایید پیامک کلیک می کنیم و کد الگوی تایید شده خود را در کادر پنجره باز شده قرار می دهیم و دکمه بررسی الگو را کلیک می کنیم. لحظاتی بعد متن پترن شما نمایان شده و به نسبت تعداد متغیرهای پترن از شما متغیر یا متن ثابت درخواست می کند. می توانید از متغیرهایی که در خود قالب تعریف شده استفاده کنید. متغیرهای این قالب اولشان علامت درصد انگلیسی هست. مراقب باشید با درصد فارسی شروع نکنید.

به عنوان مثال پس از درج الگو در کادر مربوطه چنین چیزی در کادر خواهیم داشت:

patterncode:asdfdkf9 
code:%apincode

 

%apincode در متن فوق کد تصادفی یا otp است که در قالب wp-rental تعریف شده است. 

 

بروزرسانی در نسخه 2.3:
# امکان تست آجاکسی در صفحه مدیریت تنظیمات پیامک فراهم شده است.

 

 

 

شما 5 امتیاز داده اید. تعداد امتیازدهندگان: 4173
مسیر کوتاه: rangine.ir/node/1188